Як правило, у будь-якої організації є три основних точки, в яких необхідно підтримувати актуальну інформацію про заклад:
- Власний веб-сайт
- Сторінки у соціальних мережах
- Сторінка у Google My Business
Мінімальний обсяг інформації, актуальність якої необхідно підтримувати на всіх майданчиках:
- Контактна інформація (телефон, еmail)
- Розклад та години роботи
- Адреса веб-сайту закладу
- Актуальна вартість квитків
При зміні будь-якої інформації з цього переліку її необхідно оновити не тільки на вищеназваних майданчиках, але й на сторінці з продажу квитків.
Відповідальний за процес: адміністратор АСПК.

Städel Museum тимчасово закритий. Таким чином Städel дотримується офіційних запобіжних заходів щодо стримування пандемії. Але усі онлайн-заходи відбуваються у цифровому форматі, як і було заплановано.

Музей техніки, Берлін планує відкриття 1 червня. А зараз пропонує віртуальні екскурсії, семінари в прямому ефірі та живі майстер-класи для сімей.

Художній музей Pinakotheken, Мюнхен на своїй сторінці у Facebook повідомляє про відновлення роботи та запрошує забронювати квитки онлайн.